woensdag 5 september 2012

Hotfix: Hello Kitty

Zelf gemaakte Hello Kitty applicatie met het hotfix startpakkethotfix startpakket van MaMarieke.nl. Aangebracht op een roze kant en klaar shirt



Speciaal voor mijn nichtje van 3,5 jaar heb ik iets nieuws uitgeprobeerd, hotfix. Wat is dat leuk om te doen zeg! Ik had dat echt niet gedacht. Met mijn eigen startpakket hotfix heb ik deze Hello Kitty gemaakt. Ze was er enorm verguld mee!

Het is ontzettend makkelijk om te doen, ik zag er altijd wat tegenop. Dacht dat je er een speciale applicator voor nodig had, maar dat is niet zo. Je hebt alleen het startpakket nodig dat bevat: een pick-up potlood, applicatie folie, steentjes en natuurlijk wat patroonsuggestie. Ohja en tenslotte een strijkijzer om het aan te brengen op textiel, maar ik denk dat iedereen dat wel in huis heeft..
Wil je precies weten hoe het werkt, kijk dat bij de tips op MaMarieke.nl.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...